mandag 3. januar 2022

Kort til konfirmant

Jeg prøver å rydde på hobbyrommet, og det må vel sies at det er med vekslende hell. Jeg finner jo stadig ting jeg har lyst til å lage noe med :). På dette kortet har jeg bruket:
  • Hvit kortbase.
  • Bakgrunnsark jeg hadde liggende (trykk fra gelliplate).
  • Distress ink: Black soot.
  • Archival ink: Black soot.
  • 3D embossingfoldere fra Tim Holtz: Honeycomb frenzy, Seal og Butterfly.
  • Idealogy kraft stock metallic.
  • Lim, tape og 3D-tape.
  • Dies fra Sizzix: leaf print.
  • Stempel fra norsk stempelblad (A05) og Kort og godt (M-455).
Forsiden av kortet:

Innsiden av kortet:

Baksiden av kortet:

Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...