fredag 28. januar 2022

Julekort

I dag har jeg et julekort å vise dere. Dette kortet er 5 7/8" x 5 7/8" og er laget av en hvit  kortbase. Forsiden er laget av den samme kartongen som kortbasen. Jeg har brukt stemplet Poinsettia Garden fra the ton og stemplet det med versamark ink, også embosset motivet med gull embossingpulver fra Hero arts. Videre har jeg stanset ut julestjerner og pynt med en die fra Tim Holtz/Sizzix (Festive bouquet). Jeg har brukt restekartong når jeg har stanset ut. God jul er en die fra Papirdesign (god jul 7) og stanset ut i vellum og gullkartong. Hele bakbakgrunnen er limt på kortet med 3D-tape.  


Inni kortet er det plass til bilde på den venstre siden, og på høyre side er det stemplet en tekst fra Papirdesign (skjøytetur). Teksten er stemplet med Archival ink i fargen Potting soil.

Baksiden er helt enkel og stemplet med mitt eget stempel.

Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...