mandag 10. januar 2022

Julekort

Jeg har fortsatt juletingene liggende framme, og julekort lager jeg nesten hele året. For å gjøre det litt enklere for meg selv lager jeg gjerne to eller tre av hvert kort. Kortene er 6"x6". Her har jeg laget tre like kort, og på disse kortene har jeg brukt:
  • Gull ark.
  • Gull embossingpulver fra Heroe arts.
  • Hvite baser.
  • Tekststempel fra Papirdesign - La roen senke seg.
  • Archival inl - acorn.
  • Altenew pigment ink - ultimate Metallic gold.
  • Dies fra Kort og Godt- 300-juleklem.
  • Stempel og Die fra the ton - blizzard hugs.
  • Vellum. 
  • 3d tape, lim og dobbeltsidig tape.

Forsiden:

Innsiden av kortet med plass til bilde:

Baksiden:

Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...