lørdag 15. november 2014

Førstehjelpsboks for 40-åringer / Firstaid box for people turning 40

Jeg skulle i selskap til ei venninne som fylt 40 år. Jeg bestemte meg for å lage et førstehjelpsskrin til ho.
I was invited to a friends 40 birthday. I wanted to create a firsaid box for her.

Jeg har brukt / I have used:
  • Mønsterpapir fra Graphic 45 - Sweet Sentiment 12*12 og 8*8 / Patternd papers from Graphic 45 - Sweet Sentiment 12*12 and 8*8.
  • To ubrukte lokk for å lage esken / Two unused lids to create the box.
  • Hengsler / hinges.
  • Distress ink - Brushed corduroy / Distress ink - Brushed courduroy.
  • Silhouette cameo / Silhouette Cameo.
  • Hvite fugler fra Nille / White birds from Nille.
  • Roser, knuper og blader fra Wild Orchid Crafts / Roses, sosebuds and leafs from Wild Orchid Crafts.
  • Silkeroser fra Tresoures de luxe / Silkflowers from Tresoures de luxe.
  • Halvperler / flatback pearls.
  • Blomsterbånd fra samlingen min / Flowerribbon from my stash.
  • 3d lim / 3D glue.
  • Wink of Stella klar glitterpenn / Wink of Stella clear glitterglue.
  • Hvite perlesnor fra Wild Orchid Crafts / White pearlspray from Wil Orchid Crafts.
  • Hvite blomster fra Reprint / White flowers from Reprint.
  • Kantpunsj fra Martha Stewart / Boarderpunsj from Martha Stewart.
  • Sommerfugl punsj fra Martha Stewart / Butterfly punsj from Martha Stewart.
  • Hvite snurrer fra Kort og Godt / White swirlithings from Kort og Godt.
  • Paljetter / Sequenses
  • Brun tusj fra Zig / Brown marker from Zig.
  • Hvit maling / white paint.
  • Envelope punsj board fra We R Memorykeepers / Envelope punsj board from We R Memorykeepers.

Dette er tagen jeg lagt som kort til gaven / this is the tag I created as the card for the gift.

Toppen av boksen / The top of the box:

Sidene på boksen / the sides of the box:
 
 
 

Inni locket / Inside the lid:

Inni boksen / Inside the box:

Alle tingene / all of the different things inside:







 
 
Jeg har også en video der jeg prøver å vise litt av boksen / I also have a small video showing the box:

 
 
Tusen takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)
Thanks for stopping by. Have a wonderfull and creative dayg :)

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...