fredag 11. mars 2022

Kort til en 50 åring

Siste helga i Januar arrangerte Scrappehjertet digitaltreff. Digitreff fungerer ganske likt som vanlig treff, men vi sitter ikke på samme sted. Det er masse oppgaver og vi leverer bidragene våre i album på facebook. Dette kortet er et kort som kan brukes til en 50 åring. Kortet er laget av bazzill kartong i forskjellige farger. Tallene er dies fra Papirdesign (tall 5-7 og tall 8-0) og stanset ut i vellum og kartong fra Bazzill. Isen er også en die fra Papirdesign (Is) som er stanset ut i vellum og restepapir fra samlingen min. Blingen er fra Pink fresh (jewels: glacier).



Inni kortet har jeg ikke stemplet noen tekst. Den høyre panelet er limt fast, mens det venstre er løst så jeg kan stemple en passende tekst når jeg vet hvem som blir mottaker av kortett.



Baksiden er helt enkel og stemplet med mitt stempel med Archival ink (black soot).


Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...