mandag 21. mars 2022

Bursdagskort med sommerfugl

Kortet jeg skal vise dere i dag er enkelt, men det tar litt tid å fargelegge sommerfuglen. Sommerfuglen er et stempel fra The Ton (transformation), og er stemplet med versamark inkakvarellpapir og emobsset med embossingpulver fra Ranger (liquid platinum). Den er fargelagt med akvarellfarger fra Gansai tambi (starry colors, gem colors og pearl colors).Etter et den ble fargelagt ble den stanset ut med en die fra The ton (trasformation). Kortbasen er svart kartong. Mønsterarket er fra en 61/2" x 61/2" blokk fra Kaisercraft (curiosity) og limt på med 3d-tape. Sommerfuglen er også limt fast med 3D-tape. Teksten er et klistremerke fra Papirdesign (gratulerer 1) og limt fast med 3D-tape.



Inni kortet har jeg brukt rester av mønsterarket fra forsiden og limt inn hvite paneler. Det ene panelt er løst så det er enklere å stemple en passende tekst på det når jeg vet hvem som blir mottaker av kortet.



Baksiden her jeg ikke gjort mye med. Jeg har limt på en hvit kartong med stemplet mitt på, og de siste restene av mønsterarket har fått en plass å bo.



Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...