mandag 7. mars 2022

Kjærlighetskort

Dette er det siste innlegget med ting jeg laget på Sørlandsscrappen i Mandal i januar. Det er svart kortbase på dette kortet også. Panelet er metallic ark fra Tim Holtz som er embosset med en 3d embossingfolder fra Sizzix/Tim Holtz. Hjertet og hjerterytmen er stanset ut med en Die fra Tim Holtz/Sizzix i svart kartong og en holograxisk kartong jeg har hatt liggende lenge. De er lint litt skjevt sammen for å få effekten av skygge. Teksten er stanset ut i svart kartong to ganger, og limt sammen for å få litt tykkelse. Dien tror jeg er xcut. 


Inni kortet er det to hvite paneler. Teksten og hjertene er stempler fra Invisible image, men hjerterytmene er fra der samme die sette som jeg brukte på forsiden.


Baksiden er enkel og stemplet med mitt stempel.



Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)

1 kommentar:

  1. WOW, den bakgrunnen var helt fantastisk. Og flott hvordan du har brukt to forskjellige farger på hjerterytmediesen.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...