fredag 18. mars 2022

Kort med snøfnugg

I dag har jeg et kort som er inspirert av snø og snøfnugg å vise dere. Kortbasen er hvit kartong. Matten er hvit kartong som er embosset med en texture fade fra Sizzix/Tim Holtz (arched), matten er så limt på med 3D tape. Neste matte er også hvit kartong. Den er stemplet med et stempel fra Crafter's Companion (snowflakes are kisses) og stemplet med archival ink (watering can). Matten er limt på med 3d-tape. Mellom mattene og oppå den siste matten her jeg limt snøfnugg som er stanset i restepapir med en die fra Papirdesign (snøfnugg, små).



Inni kortet har jeg stemplet en annen tekst fra den samme stempelplata og med det samme blekket som jeg brukte på kortets framside. Høyre siden er blank så det er plass til å skrive en personlig hilsen.



Baksiden av kortet er kun stemplet med mitt stempel med Archival ink (watering can).



Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...