mandag 14. februar 2022

Tre bursdagskort laget på sørlandsscrappen

Det ble mange kort på sørlandsscrappen i år, så jeg begynte å lage noen bursdagskort som jeg trenger seinere i år. Her kommer det tre kort på sorte baser. Alle patroner elene er limt på med 3d tape. Arkene på panelene er bakgrunner jeg har laget med gelprinting og hatt liggende i flere år. De er embosset med embossig foldere fra Tim Holtz/Sizzix. Det embossede mønsteret er framhevet ved å stryke svart stempelpute over. 27 og juhuuu er dies fra Papirdesign, men alle stemplede tall og tekster er stempler fra Papirdesign.  





Inni kortet har jeg to hvite paneler, det ene kan brukes til en personlig hilsen og det andre er løst så jeg kan stemple på noe som passer når kortet skal brukes.


Baksiden er enkel og stemplet med mitt stempel.

Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen ett spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...