mandag 7. februar 2022

Bursdagskort fra sørlandsscrappen

Nest siste helg i januar var jeg på Sørlandsscrappen i Mandal. Der fikk jeg laget ferdig mange kort. I dette og de neste 8!! 🙄 innleggene vil jeg vise kort derfra. 

Kortet i dag er laget på en svart kortbase. Den blå bakgrunnen er et trykk fra gelplaten som jeg har hatt liggende lenge. Jeg tørembosset den med en embossingfolder fra sizzix/Tim Holtz, før jeg stanset ut motivet over i brun kartong. Motivet er en Die fra Sizzix/Tim Holtz. Dette ble limt på kartongen med 3d-tape. Teksten er et klistremerke fra Papirdesign og limt på med 3d tape.


Inni kortet har jeg to hvite paneler, det ene kan brukes til en personlig hilsen og det andre er løst så jeg kan stemple på noe som passer når kortet skal brukes.


Baksiden er helt enkel.

Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen ett spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...