mandag 21. februar 2022

Bursdagskort laget på sørlandsscrappen

To kort til fra Sørlandsscrappen i Mandal. Disse har svart kortbase og panelet som er limt på med 3d tape. Panelene er bakgrunner jeg har harr liggende. De er embosset med embossingfoldere før jeg stanset ut svarte tannhjulsbakgrunner med dies fra Graphic 45. Teksten er klistremerke fra Papirdesign og limt på med 3d tape. 


Inni kortet har jeg to hvite paneler, det ene kan brukes til en personlig hilsen og det andre er løst så jeg kan stemple på noe som passer når kortet skal brukes.



Baksiden er helt enkel og stemplet med mitt stempel.



Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen ett spor etter deg :)

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...