fredag 18. februar 2022

Kort laget på sørlandsscrappen

Enda et kort fra Sørlandsscrappen i Mandal. Dette kortet har svart kortbase og bakgrunnen er limt på med 3d-tape. Bakgrunnen er en gelprint som jeg har harr lenge. På denne jar jeg brukt archival ink til å stempler med. Det er stempel fra Papirdesign og andre jeg ikke husker hvem er. Jeg har også tørembosset den med en embossingfolder fra Sizzix/Tim Holtz. Kvisten og blomstene er en Die fra Sizzix/Tim Holtz. Blinken er fra Kort og Godt og teksten er klistremerke fra Art by Marlene. 


Inni kortet har jeg to hvite paneler, det ene kan brukes til en personlig hilsen og det andre er løst så jeg kan stemple på noe som passer når kortet skal brukes.



Baksiden er helt enkel og stemplet med mitt stempel.


Takk for at titter innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...