mandag 11. april 2022

Prosjekt drivhus del 1

Vi har skaffet oss drivhus og jeg har laget meg noen bøker for å ha oversikt over hva jeg har sådd, når det er sådd osv. I dette innlegget skal jeg vise dere en liten bok/perm jeg har laget for å feste frøposene fra det jeg har sådd inn i. Jeg kan også bruk den til å ha oversikt over hvilke frøposer jeg har og hvilke jeg må kjøpe. Permen er laget Tim Holtz idea-ology worn cover. Disse er gamle og er gått ut for mange år siden (det er gøy å få brukt noe som har ligget lenge). Jeg hadde lyst til å ha en litt annen utside så jeg har limt noen rester av mønsterark fra Graphic 45 på utsiden. Jeg tror det er fra serien time to flourish. Fronten er dekorert med chipboard rester fra Graphic 45, jeg tror de er fra samme serie som arkene. Bladene er en punch fra Martha Stewart og punshet ut i grønne resteark. Flourisene er stanset ut i rester av vellum, grøn kartong og sølv kartong. Disene jeg har brukt er fra Kort og Godt (die 231) og Papirdesign (blad 3). Alle kantene er svertet med distress ink (hicory smoke).



Inni albumet har jeg festet ringer. De er også fra Tim Holtz idea-ology (ring binder-large). Med disse kan jeg bruke vanlig hullemaskin til å lage hull i det jeg vil ha i albumet. Utover det hat jeg ikke gjort noen endringer på innsiden, det er slik det kom.

Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...