torsdag 1. november 2018

Førstehjelpskrin med tag

Jeg var invitert i ett 40-årslag, og som vanlig så har jeg laget et førstehjelpskrin til jubilanten.

Jeg har brukt:
  • Div metal charms fra stæsjet mitt.
  • Sommerfugler fra stæsjet mitt.
  • Organsabånd fra stæsjet mitt.
  • Lim, tape Glossy accent og 3D tape.
  • Tekst er skrevet ut fra Silhouettmaskinen.
  • Chipboard.
  • Brun kartong fra Bazzill.
  • Ranger copper embossingpulver.
  • Judikins iridesent sparkle embossingpulver.
  • Versamark stempelpute.
  • Distress oxide ink - ground espresso.
  • Papirblonder fra stæsjet mitt.
  • Wood veneere fugler fra Studio Calico.
  • Blader - wood embellishments fra Dixie craft.
  • Hampetau.
  • Diverse blomster fra stæsjet mitt.
  • Hengsler.
  • Tim Holtz - long leg brads.
  • Graphic 45 - Enchanted Forest 8*8 papir
  • We R Memory Keepers - Envelope punch board.
Beklager at bildene er litt dårlige, måtte ta de rett før jeg skulle gå i selskapet. Har desverre heller ikke bilde av innholdet, bare selve esken.

Tagen som var kort på gaven:



Lokket:

Utsiden av esken:




Inni lokket:



Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...