mandag 29. oktober 2018

Konfirmasjonskort

Jeg hadde endel begynnelser på bakgrunner ti kort liggende, som jeg egentlig ikke var noe særløig fornøyd med. De var stemplert, svertet og mange av de hadde fått tekstur med stensiler og paste. I steden for å kaste de to jeg i bruk gelliplatene mine og distress maling. I tillegg har jeg brukt washitape, bling, die fra Papirdesign og sett ed stempler ig die fra Kort og Godt. Jeg fikk laget en god bunke kort til både gutter og jenter (alle var like).

Kort til gutt:

Kort til jente:

Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...