søndag 2. mai 2021

Kort - du er super

Den internasjonale scrapbookingdagen er 1. Mai i år. I forbindelse med den har jeg vært med på ett online arrangement i regi av Scrappegarasjen. Ble ikke så mye jeg fikk gjort, men jeg laget ett kort. Heldigvis har de latt sitt arrangement også være på søndagen så satser på at jeg får laget litt mer før helga er slutt.

På dette kortet har jeg brukt:
- Gamle mønsterark fra Prima (husker ikke navnet) 
- Distress ink - Black soot 
- Archival ink - Black soot
- Stjerne stempel fra Panduro
- Tekst stempel fra Panduro
- Stempel fra Visible Image - hip hop Girls og street dance boys
- Die fra Time for tea - slimline trio circle die set 
- Tekst stempel fra Tim Holtz - tiny text


Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen ett spor etter deg :)
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...