lørdag 28. desember 2019

Julekort fra Sørlandsscrappen

På Sørlandsscrappen i november var der en gøy utfordring hvor vi skulle lage en konvolutt med ting til å lage et kort. Så ble konvoluttene delt ut til de som var med. Vi skulle bruke noe av alt som lå i konvolutten. I konvolutten jeg fikk lå dette:
Jeg hadde behov for å lage julekort så jeg bestemte meg for å prøve å lage et julekort av dette. I tillegg til det som lå i konvolutten brukte jeg mønsterark, kortbase, distress oxide ink,  stempel og metallark.

Forsiden:
Inni:
Bak:
Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...