tirsdag 14. januar 2014

Dekorert Toffifee

Her har jeg dekorert en toffifee eske. Jeg lagde føste "esken" rundt i brun kartong fra Bazzill. Så dekorerte jeg den med mønsterark fra Pion Design - wintertime in Swedich lapland - Borders. Jeg har brukt dies ( pine tree og Winter Wonder) fra Tim Holtz til å stanse ut trærne, snømannen og de tre like snøstjernene. Trørne, snømanne og snøstjernene er dekorert med Stickles Dry Fine Glitter - Black Diamond og Distress Stickles dry glitter - Clear rock candy. Kantene er svertet med Distress ink- Vintage photo og Pumice Stone. Teksten er stemplet med stempel fra samlingen min. Jeg har brukt Archival ink - Potting soil til å stemple med. Understemplet har jeg punsjet ut sen snøstjerne med en Martha Stewart punsj. Det er litt vanskeli gå se, men bakgrunnsarket er stemplet med snøstjerner som er embosset med Antiquities frosted Crystal fra Ranger. Fuglene har jeg klippet ut fra en rest av et ark i serien Wintertime in Swedich Lappland fra Pion design.
Esken ble seende sånn ut:



Jeg leverer denne til følgende utfordringer:
 
 
Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen et spor etter deg :)

3 kommentarer:

  1. Så flott eske. Jeg har enda ikke fått laget meg en eneste en slik en. Må snart henge meg på, det er jo en flott vertinnegave.

    SvarSlett
  2. Very pretty! Love the sparkle! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    SvarSlett
  3. Ååå so flott øskjo di vart!! Nydelig å ha alt det glitteret på tinga :)
    Likte denne veldig godt :)

    Tusen takk for at du deltar hjå oss i Kreativ Scrapping :)

    Klem frå Tine

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...