Knall tøffe, likte både farger og motiver.ses ikveld.Klem fra meeg:))
Superläckra ATC-er i jättefin färgställning!
Disse var utrolig herlige! For noen lekre, glade farger! Stilige motiver også.
Utrolig stilige ATCer. Jeg var også med på den runden, men bare på tema påske. Og takk for koselig kommentar i min blogg!
Så gøy, veldig lekre var de og.. Har aldri laget det, men ser litt artig ut:)
Så flotte ATC'er! Likte fargene veldig godt :-)
Så herlige ATCer du har laget! Flotte farger du har brukt!Ønsker deg en fin helg!
Flotte ATCer i herlige farger :)God helg.
Fatastisk stillige altså...Likte fargene utrolig godt :-)
Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)
Jeg hadde et mål om å lage noe der jeg bruker mye av tingene jeg har liggende og egentlig bil spare til det perfekte prosjekt. Jeg ønsker å ...
Knall tøffe, likte både farger og motiver.
SvarSlettses ikveld.
Klem fra meeg:))
Superläckra ATC-er i jättefin färgställning!
SvarSlettDisse var utrolig herlige! For noen lekre, glade farger! Stilige motiver også.
SvarSlettUtrolig stilige ATCer. Jeg var også med på den runden, men bare på tema påske. Og takk for koselig kommentar i min blogg!
SvarSlettSå gøy, veldig lekre var de og.. Har aldri laget det, men ser litt artig ut:)
SvarSlettSå flotte ATC'er! Likte fargene veldig godt :-)
SvarSlettSå herlige ATCer du har laget! Flotte farger du har brukt!
SvarSlettØnsker deg en fin helg!
Flotte ATCer i herlige farger :)
SvarSlettGod helg.
Fatastisk stillige altså...Likte fargene utrolig godt :-)
SvarSlett