søndag 22. mars 2015

EttTrykk - Jubileumsutfordring 25

EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 25 er å lage en gaveeske. Esken min har et lite album i seg. Dette kan brukes til å sette inn noen små bilder eller visdomssord. Jeg kan også velge å gi esken og albumet hver for seg.

Jeg har brukt:
  • Kraft farget staples eske fra Graphic 45.
  • Mønsterark fra Prima - Butterfly collection.
  • Distress ink - Gathered Twig.
  • Trefigurer fra Prima.
  • Metall pynt fra Prima.
  • Halvperler og perleswirl fra samlingen min.
  • Blomster fra Wild Orchid Crafts.
  • Pearl sprays fra Wild Orcid Crafts (krem) og fra samlingen min (rosa).
  • Liten glassflaske fra Tim Holtz.
  • En ekstra tag fra tagalbum fra Graphic 45.
  • Sirkel punsj.
  • Bling fra samlingen min.
  • Osteklut.
  • Doily fra Panduro
  • 3D lim.
  • Rosa roser fra Papirdesign
Boksen sett fra utsiden:

Innsiden av boksen:

Forsiden av tagene:


Baksiden av tagene:


Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...