søndag 22. mars 2015

EttTrykk - Jubileumsutfordring 23

EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 23 var å bruke spray, sjablonger eller stenciler. Jeg har laget en tag som jeg kan bruke på en gave eller noe senere.

Jeg har brukt:
  • Manilla tag fra Ranger.
  • Distress ink - Stormy Sky, Brushed Courduroy, Gathered Twig og Abandoned Coral.
  • Tim Holtz stenciler - Bubble og Rays.
  • Distress paint - Cracked Pistachio.
  • Utklippsbilde jeg hadde liggende.
  • Div metallpynt jeg hadde.
  • Tim Holtz - Industrial Stickers.
Resultatet:

Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...