søndag 22. mars 2015

EttTrykk - Jubileumsutfordring 22

EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 22 var å lage noe med papirpose. Jeg skulle lage et album i barselgave til noen venner og det passer veldig godt å lage av papirposer. Jeg har også laget et kort som jeg skal bruke til albumet.

Jeg har brukt:
  • Papirposer.
  • Chipboard.
  • Graphic 45 Mother Goose - 12''*'12'' og 8''*8'' mønsterark, klistremerker og tags and pockets.
  • Cornerchomper fra We R Memory Keepers - 1/4''.
  • Tekster skåret ut på Silhouette maskinen.
  • Kartong fra Bazzill - svart og kraft.
  • Lim.
  • Distress ink - Black Soot.
  • Svart Kraft tex.
  • Embossingfolder med prikker.
  • 3D lim.
  • Wink of Stella glitterpenn - klar.
  • Chipboard figur fra Wycinanka.
  • Svart silkebånd fra samlingen min.
Forsiden av albumet:

En liten video som viser albumet:


Kortet jeg har laget til ser du her:
Forsiden:


Innsiden:

Baksiden:

Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

1 kommentar:

  1. Et herlig album du har laget, Linda!!
    Takk for at du deltar i papirposeutfordringen vår.
    Klem, Wenche

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...