søndag 15. mars 2015

EttTrykk - Jubileumsutfordring 12

EttTrykk sin jubileumsutfordring 12 var å lage minikort. Mini kort er gøy. Jeg lagde mine 3 1/4'' * 3 1/4'' siden da passet det akkurat å bruke opp resten av en 6'' * 6'' blokk.

Jeg har brukt:
  • Brun karting fra Bazzill.
  • Hvit 250 gram A4 ark.
  • Lim.
  • 3D lim.
  • Distress ink - Vintage Photo.
  • Archival ink - Potting soil.
  • Utklippsbilder jeg hadde liggende.
  • Scoreboard.
  • Tekststempler jeg har i samlingen min.
  • Stitched Squares die fra Simon Says Stamp.
  • Mønsterark fra Glitz - Pertty in pink 6'' * 6'' blokk
Forsiden av kortene:


Innsidene:



Baksidene:



Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...