tirsdag 22. oktober 2013

DT - julekalender

Som dt for Joruns Hobbyhjørne har jeg laget en julekalender. Det er en enkel julekalender hvor du kan velg om du vil henge opp dagens dato eller om du vil bruke den til å telle ned til jul. Malen til denne kalenderen fant jeg på bloggen til pion design. Til kalenderen har jeg brukt følgene: Kremfarget kartong, tall stempler (som jeg har hatt en stund), Snow writer, brad, Stardust stickles, roseknupper, arvhival ink - sepia, spellbinders - labels one, distress ink - vintage photo, mønsterark fra Pion design - wintertime in swedich lapland (icicles, nisse og northern light), hvite papir blomster, snurrer fra Kort & Godt, julestempler fra Kort & Godt og slede dies fra Marianne design.
Som du ser på bildene så ligger alle lappene med datoene i boksen foran på kalendere. Kalenderen er laget etter staffeli metoden, så den kan også brukes som et kort hvis man vil.



1 kommentar:

  1. denne så jeg i fjor på joruns blogg. Veldig flott kalender :D lyst til å lage en slik selv :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...