tirsdag 18. februar 2014

Dekorert boks til tennbriketter

Jeg synes ikke disse boksene tenkbrikettene kommer i er veldig pene, så jeg bestemte meg for å dekorere en til å ha i stua. På boksen har jeg brukt mønsterark og chipbaoard fra Graphic 45 Place in time Collection, blonder fra samlingen min, seambinding, champagnefarget organsabånd, papirblomster, bling og blingsprays fra Kort og Godt. Lokket på boksen har jeg laget selv av chipboard og kartong.

Boksen sett forfra:

 Toppen av lokket:
 
Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen spor etter deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...