fredag 19. oktober 2018

Mini album

Endelig så har jeg fått oppdatert litt i bloggen igjen. Det har vært stille her lenge, men det betyr ikke at jeg ikke har laget noe. Mye har jeg desverre ikke bilder av, men de neste innleggene kommer til å vise det jeg har laget som har fått tatt bilder av. Håper noe av dette kan være til inspirasjon for andre

Jeg har brukt:
  • Lim og tape.
  • Chipboard.
  • Ranger embossingpulver - hvit, gold tinsel og leaf green.
  • Distress ink - Hicory Smoke.
  • Archival ink - Watering can.
  • Spellbinders standard circles lg die.
  • Papirdesign stempel- julekrans, snømann.
  • Tim Holtz - sstampers anonymous Mini Swirly snowflakes.
  • Papirdesign die - snømann.
  • Stemple fra Marianne design - col1390.
  • Pøaycut - kremfarget kartong.
  • Bobynny Snow day collection 6*6 og 12*12 collection pack.
  • Kort og Godt sett#3 stempler og die.
  • Vellum.
Forsiden av albumet:

Inni albumet:





Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...