mandag 6. november 2017

Mitt første år album - ark fra Maya Design

Jeg ble spurt av ei venninne om jeg kunne lage et mitt første år album til den eldste jenta hennes. Det kunne jeg jo ikke si nei til.

Jeg har bruk:
  • Mønsterark fra Maja Design - Vintage Baby.
  • Kremfarget kartong fra Bazzill.
  • Distress ink - Vintage Photo.
  • Sirkel punsjer 3/4'' og 5/8''.
  • Lim, tape 3D tape og ATG.
  • We R Memory Keepers Corner Chomper - Stub.
  • Brad med hengering.
  • We R Memory Keepers Crop a dile 1/4''.
  • Kantpunsj fra EK Sucsess.
  • Shabby Chic Treasures - Owls fra Prima.
  • Barnevogn die fra Marianne Design.
  • Fall Owl Border die fra Cottage Cutz.
  • Graphic 45 Antique Tpewriter Wood Stamp Set.
  • Archaival ink -Potting SOil.
  • Chipbaord.
  • Seambinding.
  • Charm fra samlingen min.
Her er en video som viser albumet:



Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...