mandag 13. november 2017

Førstehjelpskrin med tag

Vi skulle i dobbel 40-årsdag til et vennepar og da laget jeg en førstehjelpskoffert til de. Jeg har også laget en tag til den inpakkede gaven.

Dette har jeg brukt:
  • Stampendous fran-tage embossingpulver: aged copper embossing enamel, aged gold embossing enamel
  • FErdig korffert fra Søstrene grene
  • Heat tool
  • Atg, lim, glossy accent, 3D tape
  • Scoreboard og skjærebrett
  • Diverse chipbaordfugurer stanset ut med Tim Holtz dies
  • Sizzix framelits Hipster Bird.
  • Distress Paint Frayed burlap
  • Versamark stempelpute
  • Crop a dile og corner chomper angel fra We R Memory Keepers
  • Mønsterark fra ukejnt
  • Distress Oxide - vintage photo
  • bling snor fra nille
  • hampetau
  • WRMK enevlope puch board
  • Prismacolor blyanter
  • Butterfly #23 die fra Cherry Lynn
  • Tannhjul bakgrunnstempel fra samlingen min
  • Archival ink - jet black
  • tekst stempel fra samlinen min
  • Tim holtz hipster stamp sett

Tagen ble slik:

Førstehjelpskrinet:





Innholdet:


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...