onsdag 4. januar 2017

Lys, snømannsuppe og snømann lort

Til julemessa i november, lagde jeg også litt andre ting. Resten av produksjonen kommer her.

Jeg dekorerte noen batteridrevne lys fra Ikea. Til dette brukte jeg:

  • Decoupage lim - matt.
  • Batteridrevne Led lys fra Ikea.
  • Servietter fra Sagen Vintage Design.
  • Cellofanposer.
  • Hampetau.
  • Glue dots.
  • Ranger embossingpulver - Liquid Platinum.
  • MFT Simply Snowflakes stempler og dies.



Jeg lagde også noen poser med snømannsuppe. Til dise brukte jeg:

  • Rett i koppen kakao.
  • Sukkertøy stang.
  • Mini marsmalows.
  • HVit 200 gram A4 kartong.
  • Atg lim.
  • Snømannsuppe logo som jeg fant på en blogg som heter Papirleken. Link finner du her.
  • Mønsterark fra Maja Design - Julen är här.
  • Cellofanposer.
  • Stiftemaskin.




For å ha noe gøy til ungene lagde jeg noen poser med snømannslort. Til disse brukte jeg:

  • Hvit 200 gram a4 kartong.
  • Crop a dile.
  • Hampetau.
  • Cellofanposer.
  • Mini marsmalows.
  • Tekst stempel fra Kort og Godt.
  • Tag dies fra MFT - Pirced Trad. tag stax.
  • Atg lim.
  • Archival ink - potting soil.
  • Mønsterark fra Maja Design - Julen är här.



Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...