søndag 1. januar 2017

GDT - TPC 2016 - Favprittporsjekter

2016 er ferdig og i romjula skulle vi som har vært gjestedesignere i 2016 i The Papercrafting vise frem de to prosjektene vi var mest fornøyd med selv i 2016. Her kommer mine to favoritter og det jeg skriver om de:

Til mine to favorittprosjekter har jeg valgt meg et førstehjelpskrin og et album. Jeg har valgt førstehjelpskrinet som en av mine favoritter fordi jeg ble veldig fornøyd med hvordan det ble og mottageren ble også veldig glad.




Albumet har jeg valgt fordi jeg på dette har klart å bruk flere stempler enn det jeg pleier å gjøre, og det er alltid gøy å kunne bruke det jeg har på forskjellige typer prosjekter. I tillegg er jeg godt fornøyd med resultatet her også.


Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...