mandag 30. januar 2017

Faux dori

I romjula begynte jeg å lage en faux dori. Vi var en gjeng som samlet oss og hadde dyktige Gunn Solveig Bjørgum til å vise oss hvordan vi skulle gjøre dette. I starten av januar har jeg gjort ferdig min faux dori, og nå har jeg endelig fått tatt den i bruk.

Jeg har brukt:

  • Svart Kraft-tex.
  • Stoff.
  • Svart tråd.
  • Svart strikk.
  • Bånd.
  • Digitale papirer fra Ephermra's Vintage Garden.
  • Skjærebrett, scoreboard og fuse tool.
  • Diverse charms jeg har hatt liggende.
  • Lamineringsmaskin og lamineringslommer.
  • Plastlomme.
  • Lim og glossy accent.
  • Store bindersen.
  • Tim Holtz idea-ology Baubles og jump rings.
  • Crop a dile.
  • Små eylets.
  • Resin blomster fra Upstairs.
  • Sommerfugler fra Prima.
  • Graphic 45 Enchanted Forest - 12'' * 12'' mønsterark, 8'' * 8'' mønsterark og Journaling og Ephemra cards.
  • We R Memory Keepers corner chomer 1/4''.
Min Faux dori ser slik ut:



Jeg har en liten video der jeg viser hvordan den er:



Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...