fredag 8. januar 2016

Toffifee esker til julemessa

Dette er siste blogposten med juleting for denne gang. Denne gangen viser jeg dere toffifee esker som jeg har dekorert med shakere til julemessa.


Jeg har brukt
  • 200g A4 hvit kartong.
  • Distress ink - Salty Scean, Stormy Sky, Dusty Concord, Chipped Sapphire.
  • Ranger Stickles dry fine glitter - Diamond.
  • Dreamweaver translucent embossing paste.
  • Impression obsession sønfnugg die.
  • Lawn fawn stitched circles tags die.
  • Diverse perler, og glitter til å fylle shaker fra samlingen min.
  • 3d lim.
  • Wink of stella - white.
  • Kantpusnj fra martha stewart - snøfnugg.
  • Hvit bånd.
  • Elg dies fra marianne design.
  • Brun kartong.
  • Julegodt die med skygge fra Scrapmagasinget

Jeg har laget to forskjellige varianter og de ser slik ut:




Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...