fredag 15. januar 2016

Kort av restepapir

Jeg har laget et kjapt kort av restepapir. Når jeg ikke har noen konkrekt jeg skal lage kortet til ender jeg som regel opp med å lage et bursdagskort, siden det er de det går flest av i løpet av året.

Jeg har brukt:
  • Versamark stempelpute.
  • Stempel fra samlingen min.
  • Kremfarget kartong fra Bazzill.
  • Sommerfugl punsj fra Martha Stewart.
  • Blad punsj fra Martha Stewart.
  • Blomst fra Reprint.
  • Resteark fra Pion Design - A Day in may og My Precious Daughter.
  • Stitched rectangles die fra Simon Says Stamp.
  • Lim og 3D lim.
  • Archival ink - Potting Soil.

Forsiden av kortet:


Innisiden:

Baksiden av kortet:

Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...