fredag 30. oktober 2015

A card using papers from First Editon

Til albumet jeg viste frem for noen dager siden har jeg laget et kort. Jeg brukte noen av mønsterarkene jeg hadde igjen fra First Edition sin 6*6 Sweet Owl blokk.
I have mad a card to go with the album I showed a few days ago. I used some leftover papers from the FIrst Editon 6*6 sweet Owl paperpad.


Jeg har brukt / I have used:
  • Kremfarget kartong fra Bazzill / Cream cardstock from Bazzill.
  • Tape / Adhesive.
  • Møsterark fra First Editon paper - Sweet owl 6*6 ark / Papers from FIrst EDiton 6*6 Sweet Owl paperpad.
  • Distress ink - pumice stone / Distress ink - Pumice Stone.
  • Tekst stempler fra Kort og Godt og samlingen min / Stramps from Kort og Godt and my stash.
  • Archival ink - watering can / Archival ink - Watering can.
  • Blomst fra samlingen min. / Flower from my stash.

Forsiden av kortet / The front side of the card:



Innsiden av kortet / The inside:



Baksiden / The Backside:


Takk for at du titter innom :)
Than you for looking at my blog :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...