mandag 23. mars 2015

EttTrykk - jubileumsutfordring 26

EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 26 er å lage ett "brett og smett" kort. Denne typen kort har jeg aldri laget før så dette var spennende.

Jeg har brukt:
  • Kremfarget kartong fra Bazzill.
  • Mønsterark fra Pion Design - A Day in May.
  • Hjørne og kantpunsj fra Martha Stewart.
  • Lim.
  • 3D lim.
  • Blomster fra Storyteller.
  • Halvperler.
  • Engel jeg har i samlingen min.
  • Stempel fra samlingen min.
  • Wink of Stella glitterpenn - clear.
Hovedkortet:







Det lille kortet:




Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...