tirsdag 10. mars 2015

EttTrykk - jubileumsutfordring 8

Jubileumsutfordring 8 hos EttTrykk er å bruke bruch stroke teknikk. Jeg har laget et kort hvor jeg har brukt denne teknikken.

Jeg har brukt:
  • Ranger Speciality Stamping paper.
  • 250 gram hvit A4 karting.
  • Stempler fra samlingen min.
  • Butterfly Burst die fra Wild Rose Studio.
  • Lim.
  • 3D lim.
  • Archival ink - Jet black.
  • Wink of stella glitter penn - klar.
  • Doily fra samlingen min.
  • Halvperler.
  • Papirblonde.
  • Hvit papirblomst.
  • Distress markes - Black Soot, Festive Berries, Dusty Concorde, Seedless Preserves, Shaded lilac, Scattered Straw, Squeezed Lemonade, Mustard Seed, Dried Marigold og Spiced Mamalade.

Forsiden av kortet:


Innsiden:


Baksiden:



Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...