mandag 9. mars 2015

EttTrykk - jubileumsutfordring 6

EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 6 er å lage et sliderkort. Jeg matte prøve meg på dette of resultatet ser dere her.

Jeg har brukt:
  • Svart kartong fra Bazzill.
  • Plastpose.
  • Distress ink -Black soot.
  • 250g hvit A4 ark.
  • Tape.
  • Lim.
  • Sirkelpunsj.
  • 3D lim.
  • Stempel fra samlingen  min.
  • Archival ink - Jet Black.
  • Die fra Tim Holtz - Gadget Gears.
Her er kortet lukket:
 

Her er det åpent, med plass til å skrive. På den andre siden skal jeg lime inn et gavekort:



Takk for at du titter innom. Ha en super og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...