søndag 29. mars 2015

EttTrykk - Jubileumsutfordring 29

Da har vi kommet fram til EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 29. Dette er den siste utfordringen i denne rekken og jeg har klart å levere bidrag til alle sammen. Det skal sies at det er nok ikke alle som jeg har vært like fornøyd med, men jeg er storfornøyd med at jeg har klart å lage noe til alle de 29 utfordringene. Nå blir det påskeferie med god samvittighet.

Den siste utfordringen var å lage en eske etter malen i blad nummer 4-2014. Dette bladet har jeg hatt liggende framme med merke på at denne esken har jeg lyst til å prøve å lage, så dette passet bra.

Jeg har brukt:
  • Kartong fra Bazzill.
  • Mønsteark fra Pion Design - My Precious Daughter
  • Sommerfuglpunsj fra Martha Stewart.
  • Archival ink - Potting soil.
  • Seambinding.
  • Lim.
  • Wink of Stella glitterpenn - klar.
  • Papirblomster fra Storyteller.
  • Halvperler.
Resultatet:

Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

1 kommentar:

  1. Dumpa inn i bloggen din via Ett Trykk, du lager utrolig mye flott.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...