onsdag 25. mars 2015

EttTrykk - Jubileumsutfordring 27

EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 27 var å bruke embossing og favoritt tingene våre. For tiden ligger det pion ark på pulten min, så da var det lett å ta i bruk på dette prosjektet. Jeg ønsket å bruke brunt embossingpulver på dette kortet, men det har jeg ikke så jeg har stemplet med brun stempelpute og brukt klart embossinpulver over.

Jeg har brukt:
  • Kremfarget kartong fra Bazzill.
  • Mønsterark fra Pion Design - A Day in May.
  • Stempler fra samlingen min.
  • Lim.
  • Distress ink - Vintage Photo.
  • Halvperler.
  • Wink of Stella glitterpenn - klar
  • Klart embossingpulver fra Ranger.
  • Memento stempelpute - Rich Cocoa.
Forsiden på kortet:



Innsiden:


Baksiden:



Takk for at titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...