søndag 22. mars 2015

EttTrykk - Jubileumsutfordring 21

EttTrykk sin jubileumsutfordring nummer 21 er å lage et kort med knapp(er) og søm. Jeg har laget et enklet kort der bildet på forsiden er hovedfokuset. Jeg har ikke noen anledning som dette kortet er tenkt brukt til, så jeg har latt innsiden i kortet være uten tekst sånn at jeg kan skrive/stemple noe som passer når jeg skal bruke det.

Jeg har brukt:
  • Kremfarget kartong fra Bazzill.
  • Mønsterark fra Pion Desing - A Day in May.
  • Symaskin.
  • Distress tool fra Tim Holtz/Tonic.
  • Sommerfugl punsj fra EK suksess.
  • Knapp.
  • Hampetråd.
  • Lim.
  • Halv perler.
Forsiden:

Innsiden:

Baksiden:

Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...