onsdag 24. september 2014

Magnettavle / Magnetic board

Vi trenger en magnettavle for å ha oversikt over ungene sine ukeplaner på skolen. Jeg har ikke funnet noen som jeg likte veldig godt, så da endte jeg med å kjøpe en og dekorere den sånn at jeg fikk den til å passé.
We needed a magnetic board to keep the kids week plans for school on. I could not fine anyone I liked so I decided to by one and just decorate it my self.

Utganspunktet så slik ut / The board look like this before I decorated it:



Jeg brukte / I used:
  • Gesso - hvit / Gesso - white
  • Akrylmaling - hvit / Achrylic paint - white
  • Blonder fra samlingen min / Laces from my stash
  • Bling fra samlingen min / bling from my stash
  • Blomsterbånd fra samlingen min / Flower ribbon from my stash
  • Organsa band - rosa / Organza ribbon - pink
  • Lindys stamp gang starburst spray - Cosmopolitan Pink, Cocklebells Cpral og Frostbitten Fuschia / Lindys stamnp gang sprays - osmopolitan Pink, Cocklbells Coral and Frostbitten Fuschia
Jeg har en film på youtube som viser hvordan jeg dekorerte dette / I have a  youtube video showing the decoration of the board:



Resultatet ble sånn / The result:


De små stjernene midt på tavlen under er magneter for å holde ting fast / The small stars in the middle of the board, are magnets to fasten papers to the board.

Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)
Thanks for stopping by. Have a wonderful and creative day :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...