mandag 23. juni 2014

Magnettavle til jente / Magnetic board to a girl

I forbindelse med oppussing av rommet til dattera vår har jeg jaktet på en magnettavle ho kunne ha på rommet sitt. Jeg har ikke funnet noen som jeg likte veldig godt, så da endte jeg med å kjøpe en og dekorere den sånn at jeg fikk den til å passé.
We was redoing the room for our daughter and I was on the hunt for a nice magnetic board for her. I could not fine anyone I liked so I decided to by one and just decorate it my self.

Utganspunktet så slik ut / The board look like this before I decorated it:



Jeg brukte / I used:
  • Adirondack Acrylic Paint Dabber - Pink Sherbert, Raspberry og Pearl / Adirondack Acrylic Paint Dabber - Pink sherbet, Raspberry and Pearl
  • Serviett med prinsesser på - Napkin with princesses on
  • Distress Glitter - Spun sugar / Distress glitter - spun sugar
  • Ranger - Multi-medium matte / Ranger - Multi-medium matte
  • Sommerfugl punsj fra MArtha Stewart / butterfly punsj from Martha Stewart
  • Rosa halvperler fra samlingen min / pink flatback pearls from my stash
  • Blonder fra samlingen min / Laces from my stash
  • Bling fra samlingen min / bling from my stash
  • Utklippet fee fra Prima - Fairy Belle / Fussycutted fairy from Prima - Fairy Belle
  • Blomsterbånd fra samlingen min / FLower ribbon from my stash
  • Prima resin fee / Prima resin fairy
Resultatet ble sånn / The result:



Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)
Thanks for stopping by. Have a wonderful and creative day :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...