onsdag 7. mai 2014

Kort KOM 3

Dette er mitt bidrag til kort 3 til KOM på scrapping.no. Tekst skulle være hovedmotivet på kortet.
This is my tird card I am entring to Kom on scrapping.no. The sentiment should be the main thing on the card.

Jeg har brukt / I have used:
  • Kremfarget  kartong / cream cardstock
  • Archival ink - Potting soil / Archival ink - Potting soil
  • Stempel fra samlingen min / stamp from my stash
  • Bling fra samlingen min / bling from my stash
  • Papirblomster fra samlingen min / paperflowers from my stash
  • Doylies fra samlinen min / doylies from my stash
  • Stickles - diamond / Stickles - diamon
  • Distress ink - vintage photo / Distress ink - vintage photo
  • Ovale dies fra spellbinders / oval dies from Spellbinders
  • Glitz 6*6 Pretty in pink / Glitz 6*6 Pretty in pink
Forsiden av kortet / the front of the card:



Innsiden / inside:

Baksiden / the back side:



Tusen takk for at du titter innom. Ha en flott dag :)

Thank you for stopping by. Have a nice day :)







5 kommentarer:

  1. Nydelig! Kjempefint med tekst som hovedmotiv!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Ett väldigt vackert kort!

    SvarSlett
  3. Så fint kort.
    Nydelige farger og flott oppsett med teksten som motiv.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Ha en flott dag videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)