søndag 20. april 2014

Påskeegg / easteregg

Jeg har dekorert enda et påskeegg. Dette er det siste egget for i år.
I have altered an another easteregg. This is the last egg for this year.

Jeg har brukt / I have used:
  • Papp egg fra Europris / chipboard egg from Europris
  • Hvit gesso og maling / white gesso and paint
  • Blonder fra samlingen min / laces from my stash
  • Bling fra samlingen min / bling from my stash
  • Roseknupper og papirblomster fra samlingen min / rosebuds and paperflowers from my stash
  • Blad punsj fra Martha Stewart / leaf punsj from Martha Stewart
  • Bokstavklistremerker fra samlinge min / Thickers from my stash
  • Hvit karting / white cardstock
Egget sett fra siden / the egg seen from the side:


Egget sett ovenfra / the egg seen from the top:

 
Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ kveld :)
Thank you for stopping by. Have a wonderfull and creative evening :)

2 kommentarer:

  1. Så flotte påskeegg du har laget! Nydelige alle sammen, lekkert pyntet.
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Så mange og lekre egg du har lagd. Håper påsken gjorde deg godt.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...