mandag 10. mars 2014

Dekorerte coasters / decorated coasters #2

Jeg hadde en hvit treboks med seks coasters i tre oppi. Nå har jeg dekorert de for å kunne ha de til pynt og bruk i stua.
I had a wooden Box with six wooden coasters in it. Now I have decorated them so I was Abel to use them.

Jeg har brukt / I have used:
  • Graphic 45 - Sweet sentiments 8*8 og 12 12 papir / Graphic 45 - Sweet sentimets 8*8 and 12*12 paperpads
  • Graphic 45 chipboard - Sweet sentiments / Graphic 45 chipboard - Sweet sentiments
  • Papirroser fra Papirdesign / paperroses from Papirdesign
  • Scrappers floss - hvit / Scrappersfloss - white
  • Multi medium matt fra Ranger / Multi medium matt from Ranger
  • Blad punsj fra Martha stewart / Leafe punsj from Martha Stewart
  • Stickles- Crystal / Stickles - Crystal

Det ferdige prosjektet ser sånn ut / the finished project looks like this:


Jeg har også en video på youtube som viser alle detaljene / I have a video on youtube to show the details:

Tusen takk for at du titter innom / Thank you for stopping by :)

1 kommentar:

  1. Du er jammen meg produktiv, og så fin film av prosessen.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...