tirsdag 25. februar 2014

Huskeliste til veggen / notpad for the wall

Jeg har tidligere laget en slik huskeliste til å ha på veggen. Det var et raskt og gøy prosjekt, så jeg bestemte meg for å lage en til.
I have made a notpd for the wall before. It was a fast and fun project so I wanted to make an another one. 

Jeg har brukt følgende I have used:
  • Chipboard / chipboard
  • Distress ink - vintage photo / Distress ink - vintage photo
  • Rull til regnemaskin / paper roll
  • hvite blomster som er embosset / white flowers I have embossed
  • hvitt bånd som er farget / hvite ribbons I have collored
  • Hitchpose fra Tim Holtz / hitchpose from Tim Holtz
  • Metall hjørne fra Tim Holtz / metal corner from Tim Holtz
  • Steamens fra Magnolia  / steamens from Magnolia
  • Hårstrikk / heartie
  • Distress stain - antique linen / Distress stain - Antique linen
  • Distress embossing - antique linen / Distress embossing - Antique linen

Resultatet ble sånn / the result looks like this:


Ha en flott og kreativ dag :)
Have a wonderfull and creative day :)

1 kommentar:

  1. Flott huskeliste. Nå må jeg bare ta tak i det å se etter dine flotte. Hva med video neste gang hvordan du setter den sammen ? : )

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...