fredag 24. januar 2014

Små restekort

Tidligere har jeg laget et album som jeg har gitt bort med papirer fra Basic Grey sin Plimberia collection. Jeg hadde en del små rester igjen av dette papiret og klistremerkene som hørte til, så jeg bestemte meg for at det kunne være greit å lage den del små bursdagskort som jeg bare kunne ha liggende på lur av disse arkene. Jeg har brukt kraft kartong, brunt archival ink blekk, stempler fra kort og Godt og reste ark. Alle kortene er laget med samme oppsett.
Forsidene bli sånn:




Innsidene er sånn:
 
Alle baksidene er sånn:
 
Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...