tirsdag 14. januar 2014

Kort med hjerter, dies og punsj


Dette kortet er et kort jeg tenkte det var greit å ha liggende hvis det skulle bli behov for et kort som passer til et bryllup. På kortet har jeg brukt kartong fra Bazzil og mønsterark fra Pinkpaislee London market ark. I tillegg har jeg brukt distressink - vintage photo, archival ink - coffee, dies fra Nellie Snellen, bling, punsj fra Martha Stewart, halvperler, touch tusj og stempler fra samlingen min.

Forsiden av kortet:

Innsiden:

 Baksiden:


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:
 
Takk for at du titter innom :)

5 kommentarer:

  1. Veldig fint kort. Det er alltid lurt å ha noen kort liggende:)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.
    Jeanett:)

    SvarSlett
  2. Super sødt kort! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  3. Så flott kort du har laget. Tusen takk for du deltar hos Kort’O Mania.
    Lykke til!
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag til utfordringen inne hos Scrapomania.
    Hilsen DT-Cathrine SG

    SvarSlett
  5. Kjempesøtt kortTusen takk for at du ble med på utfordringer hos Scrapomania denne runden, og håper å se deg igjen på utfordringen som starter nå i dag...

    Klem LindaSS

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...