mandag 23. september 2013

DT - Dekorert Toffifee

Som DT for Joruns hobbyhjørne, har jeg laget dette.
Temaet denne måneden er vertinnegave, og jeg endte opp med å dekorere en toffifee eske. Innholdet i esken var desverre spist opp før jeg begynte, så der måtte det improviseres litt. Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design - walking in the forest, inka gold i gold, gren dies fra Memorybox, sommerfugl punsj fra Martha Stewart, Sommerfugl dies fra Marianne design, die fra Tim Holtz - bird on branch og håndtak brads fra Kort & Godt.
Før jeg begynte så esken slik ut:

Alle kanter inni og utenpå ble dekket med inka gold og så dekorert med papir og diecuts.


Slik ser eksen ut når du åpner den:

Inni esken:

Sånn ser det lille matchbook albumet som ligger oppi esken ut:


Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...