søndag 30. juni 2013

Tablet case av Graphic 45 Ladies diary papir

Jeg følger mye med på Laura Denison og det ho lager. I høst laget ho en tablet case til sin ipad. Jeg synes prosjektet var så genialt at nå har jeg laget en tablet case til min ipad også. Jeg har brukt mønster ark fra Graphic 45 Ladies diary papirblokk, metalhjørner fra Graphic 45, brads som jeg hadde liggende, kontaktpapir og matt multimedium.
Forsiden ser slik ut:
 

Når den er åpen ser den sånn ut:


Den er også laget slik at den kan stå selv. Da ser den slik ut.

Takk for at du titter innom og ha en super dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...